Tuesday, April 5, 2016

ဝိဇၨာဆိုတာ

   ကရင္ျပည္နယ္
ေတာင္ကေလးဆရာေတာ္(ေတာမီွရဟန္း)
ေရးသားျပဳစုေသာ ဗုဒၶဂုဏ္ေတာ္ႏွင့္ကိုယ္ေတြ႕ျဖစ္ရပ္ဆန္းစာအုပ္မွ...
"ဝိဇၨာဆိုတာ" ေဆာင္းပါး။
~~~~~~~
။ နံနက္ခင္းအခ်ိန္ျဖစ္လို႔ က်ိဳက္ထီးရိုးေစတီ ရင္ျပင္ေတာ္ေပၚက ျမင္ရတဲံ ရႈခင္းဟာ အလြန္ရွင္းလင္းေနပါတယ္။ ၾကည္ႏူးစရာလည္းေကာင္းပါတယ္။ အေနာက္ဘက္တစ္ခြင္ကို ၾကည့္လိုက္လို႔ ရာသီဥတုလည္း ၾကည္ၾကည္လင္လင္ ျဖစ္ေနမယ္ဆိုရင္ ပဲခူးေရႊေမာ္ေဓာ ေစတီေတာ္ျမတ္ႀကီးကိုေတာင္ ျမင္ႏိုင္၊ ၾကည္ညိဳႏိုင္ပါတယ္။

 ။ က်ိဳက္ထီးရိုးေတာင္တစ္ခြင္လံုးမွာရွိတဲ့အျခားေစတီေတာ္ျမတ္ေတြကိုလည္းဖူးေျမာ္ၾကည္ညိဳႏိုင္ပါေသးတယ္။ေတာင္ရဲ႕ေျမာက္ဘက္ ၂ မိုင္၊၄ဖာလံုခန္႔အကြာမွာဆိုရင္ေက်က္ထပ္ႀကီးေစတီေတာ္ျမတ္ရွိပါတယ္။ ေစတီေတာ္ႀကီးရဲ႕ ေအာက္ခံမွာ ေက်ာက္တံုးႀကီးတစ္တံုးနဲ႔ အမာခံယူထားပါတယ္။ အေပၚမွာေတာ့ ရွည္လ်ားတဲ့ ေက်ာက္တံုးႀကီးတစ္တံုးက ထပ္ၿပီးတည္ေနပါတယ္။ အဲဒီအေပၚမွာ
ေစတီေတာ္ျမတ္ႏွစ္ဆူတည္ထားပါတယ္။

။ ဒီေနရာကေနေျမာက္ဘက္ကို ၁ မိုင္သာသာေလာက္ သြားရင္ ေက်ာက္အစြန္းေပၚမွာ နဂါးလိုလို၊ ဖားလိုလို ေက်ာက္တံုးေပၚက ေစတီတစ္ဆူ တည္ထားၾကတယ္။ ေစတီေတာ္ကို နဂါးေစတီ၊ ဖားေစတီလို႔ ဘြဲ႕အမည္ေပးထားပါတယ္။ အဲဒီေနရာကေန ဆက္သြားရင္ အစြန္ဆံုး က်ိဳက္ဆီယိုေစတီထိ ေရာက္သြားႏိုင္ပါတယ္။

။ နံနက္ဆြမ္းခံၿပီး ဆြမ္းဘုဥ္းေပးပါတယ္။ ဆြမ္းကိစၥၿပီးတဲ့ အခါ က်ီးကန္းပါးစပ္ဘက္ကို သြားပါတယ္။ က်ီးကန္းပါးစပ္မွာေတြ႔ၾကရေအာင္လို႔ ခ်ိန္းထားတဲ့ အဘိုးအိုတစ္ေယာက္ကို သြားၿပီးေစာင့္တာပါ။ အဘိုးနဲ႔မေတြ႔ပါ။အနီးအနားမွာ ရွာၾကည့္ေတာ့လည္း အရိပ္အေယာင္ေတာင္မျမင္ရပါ။
အရွင္တစ္ပါးတည္း ေစတီကုန္းျမင့္ေပၚကို ျပန္တက္လာခဲ့ပါတယ္။
တန္ေဆာင္းေအာက္မွာ ထိုင္ၿပီးနားပါတယ္။ ဘုရားဖူးဧည့္သည္ေတြ မ်ားလာတဲ့အခါ လူနည္းတဲ့ ေစတီေတာ္ႀကီးရဲ႕ေျမာက္ဘက္ ေက်ာက္ထပ္ႀကီး ေစတီရွိရာလမ္းအတိုင္းဆင္းခဲ့တယ္။

။လွ်ိဳေျမာင္တစ္ေနရာမွာ ထိုင္နားၿပီး တရားအလုပ္ လုပ္ပါတယ္။
သစ္ရိပ္၀ါးရိပ္ၾကားမွာ စိတ္ခ်မ္းသာေအာင္ တရားဓမၼနဲ႔ အေဖာ္ျပဳရတာ အလြန္ေအးျမလွပါတယ္။ျဖစ္ပ်က္ေနတဲ့ ရုပ္ဓါတ္အစုေတြကို ျမင္ေအာင္ၾကည့္ရင္း သံေ၀ဂယူေနမိပါတယ္။ အရသာေတြထဲမွာ တရားရဲ႕အရသာဟာ အမြန္ျမတ္ဆံုးပဲ။
အေကာင္းဆံုးပဲ မဟုတ္ပါလား။

။ အရွင္တစ္ပါးတည္းတရားထိုင္မွတ္ရင္း ေန႔လယ္ ၁၂ နာရီထိုးသြားခဲ့ပါတယ္။
ေစတီကုန္းျမင့္ေပၚကို ျပန္တက္ခဲ့ပါတယ္။ ေစတီေတာ္ တန္ေဆာင္းေအာက္မွာ ထိုင္ၿပီးနားပါတယ္။
အဲဒီအခိ်န္မွာ ရွာတုန္းကမေတြ႔တဲ့ အဘိုးအိုကို မေမွ်ာ္လင့္ပဲေတြ႔လိုက္ရပါတယ္။

" ဒါယကာႀကီး က်ီးကန္းပါးစပ္ကို ဘာျဖစ္လို႔ မလာတာလဲ၊ မေန႔က အေသအခ်ာ ေျပာထားၿပီးေတာ့ "

" အရွင္ဘုရားကို သတိရပါတယ္၊ မုဆိုးေတာင္ဘက္ကို ေရာက္သြားလို႔ပါ၊ အခုျပန္ေရာက္ခ်င္း လာခဲ့တာပဲ "

" ဒီေန႔ မေန႔က ေျပာခဲ့တဲ့ကိစၥ အမွတ္ရေသးလား "

" တင္ပါ့ဘုရား၊ အရွင္ဘုရား သိခ်င္တာေမးပါ ဘုရား၊ ၾကားဖူးနား၀ ဉာဏ္မီသေလာက္ ေျဖပါ့မယ္ "

" တစ္ျခားမဟုတ္ပါဘူး၊ ၀ိဇၨာပုဂၢိဳလ္ဆိုတာ တကယ္ရွိ , မရွိ ၊ ရွိရင္လည္း ဘယ္မွာေနၾကသလဲ၊ ဘာလုပ္ၾကသလဲ သိခ်င္တာပါ "

" ၀ိဇၨာဆိုတာ အတတ္ပါပဲအရွင္ဘုရား၊ လူတိုင္းမွာ တစ္ခုေကာင္းစြမ္းရည္ဆိုတာ ရွိသလုိ အတတ္တစ္ခုခုေတာ့လည္း တတ္ၾကစၿမဲပါပဲ။ ၀ိဇၨာမွာ နာမ္ပိုင္းဆိုင္ရာ ၀ိဇၨာပုဂၢိဳလ္၊ ရုပ္ပိုင္းဆိုင္ရာ ၀ိဇၨာပုဂၢိဳလ္ရယ္လို႔ ခြဲျခားရမယ္ထင္ပါတယ္။ တစ္ခ်ိဳ႕ က နာမ္ပိုင္းဆိုင္ရာမွာ အတတ္ကို ကၽြမ္းက်င္ၾကပါတယ္"

" ခုေခတ္သိပၸံပညာရွင္၊ အဂၢိရတ္ပညာရွင္၊ ေဆးပညာရွင္၊ သံပညာရွင္၊ ျပဒါးပညာရွင္ေတြဟာ ရုပ္ပိုင္း၀ိဇၨာေတြပါပဲ။
နာမ္ပိုင္း၀ိဇၨာပုဂၢိဳလ္ေတြကေတာ့ အင္မတန္ရွားပါးလွပါတယ္။
နာမ္ပိုင္းဆိုင္ရာ ၀ိဇၨာပုဂၢိဳလ္ျဖစ္ဖို႔ဟာ အလြန္ခက္ခဲလွပါတယ္။
ဉာဏဒႆနေဗဒအျမင္နဲ႔ေျပာရရင္ က်င့္နည္းထဲကရတဲ့ အတတ္အားလံုးဟာ ဓမၼ၀ိဇၨာစစ္စစ္ျဖစ္ပါတယ္။
ပေယာဂဆရာ၊ စုန္းဆရာ၊ နတ္ဆရာေတြက ဓမၼ၀ိဇၨာထဲမွာ မပါပါဘူး "

" အဲဒီဓမၼ၀ိဇၨာေတြဟာ ျမန္မာျပည္မွာ ရွိပါ့မလား "

" ရွိပါတယ္ "

" ပုဂၢိဳလ္အမည္နဲ႔ ဒါယကာႀကီးမသိဘူးလား "

" တိတိက်က် ေျပာႏိုင္ဖို႔ ခက္ပါတယ္၊ အရိယသစၥဓမၼနဲ႔ညီတဲ့ ဆရာေတာ္ႀကီးေတြေတာ့ ရွိပါတယ္ "

" ဖိုထိုး၊ အင္းမ်ိဳ၊ စမခ်၊ မႏၱန္စုတ္၊ ေဗဒင္တြက္၊ နကၡတ္ၾကည့္တဲ့သူေတြေကာ ဓမၼ၀ိဇၨာ မဟုတ္တဲ့သူေတြလား "

" အဲဒီလိုလည္း မဟုတ္ပါဘူး၊ ဓမၼ၀ိဇၨာလမ္းစဥ္ကေန တက္ၾကရတာခ်ည္းပါပဲ၊ ဗုဒၶအဘိဓမၼာထဲက ကမၼ႒ာန္းတစ္ပါးပါးကို ယူၿပီး ေလာကီကိစၥ၊ ေလာကုတၱရာကိစၥ ၿပီးစီးေအာင္ျမင္ႏိုင္တဲ့အထိ က်င့္ယူရတာပါပဲ "

" ဒါယကာႀကီးေျပာျပတဲ့ ၀ိဇၨာအေၾကာင္းကေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေလးျပည့္စံုပါတယ္ "

" ဒီအေၾကာင္းေတြကိုေျပာေနတဲ့ ဒါယကာႀကီးကေတာ့ ပင္ပန္းမႈေတြ ေပ်ာက္ကင္းကုန္တယ္နဲ႔ တူတယ္။ အသြင္ဏၭာန္ဟာ တက္ၾကြမႈနဲ႔ ရႊင္ျမဴးေနပါတယ္"

" ေက်းဇူးရွင္ လယ္တီဆရာေတာ္ဘုရားႀကီးကေတာ့ ၀ိဇၨာငါးမ်ိဳးရွိတယ္လို႔ဆိုပါလား ဒါယကာႀကီး "

အရွင္က ေစာဒကတက္ရင္း ဒါယကာႀကီးကို စကားျပန္ဆက္ပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ ဆရာေတာ္ႀကီးရဲ႕ ၀ိဇၨာမဂၢဒီပနီက်မ္းထဲက ၀ိဇၨာအေၾကာင္းေတြကို ေျပာျပပါတယ္။

၀ိဇၨာငါးမ်ိဳး
~~~~~~

ေ၀ဒ၀ိဇၨာ၊ မႏၱ၀ိဇၨာ၊ ဂႏၶာရီ၀ိဇၨာ၊ေလာကီယ၀ိဇၨာ၊ အရိယ၀ိဇၨာ ဟုရွိသည္။

(၁) ေ၀ဒ၀ိဇၨာ ဆိုသည္မွာ သာမေဗဒင္၊ ယဇုေဗဒင္၊ ဣ႐ုေဗဒင္၊ အာတပၸန ေဗဒင္ဟူေသာ ေဗဒင္ေလးမ်ိဳးကို ကၽြမ္းက်င္တဲ့သူေတြကို ေခၚတာပါ။

(၂) အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာ လကၡဏက်မ္း၊ အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာ နိမိတ္က်မ္း၊ အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာနကၡက်မ္း၊ အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာဂါထာမႏၱန္က်မ္း၊ ေဆးက်မ္း၊ ဓါတ္က်မ္း အစရွိေသာ ေလာကီပညာဟူ၍ ယခုေလာက၌ ေခၚေ၀ၚေနၾကေသာ အတတ္မ်ိဳးဟူသမွ်ကို မႏၱ၀ိဇၨာလို႔ ေခၚပါတယ္။

(၃) အင္း၀ိဇၨာ၊ ျပဒါး၀ိဇၨာ၊ သံ၀ိဇၨာဟူ၍ ၀ိဇၨာဓရက်မ္းမ်ား၌ လာေသာ ဓနသိဒၶိ၊ ပထ၀ီသိဒၶိ၊ ဥဒကသိဒၶိ၊ အာကာသသိႏၶိ၊ အာယုသိဒၶိ၊ ၀ိဇၨာမယသိဒၶိမ်ိဳးသို႔ ေပါက္ေရာက္ျခင္းျဖင့္ နတ္သိၾကားတို႔၏ တန္ခိုး၊ အဘိဉာဏ္တန္ခိုးတို႔ႏွင့္ အလားတူတတ္ႏိုင္စြမ္းေသာ ၀ိဇၨာမ်ိဳးကို ဂႏၶာရီ၀ိဇၨာ လို႔ ေခၚပါတယ္။

` စိႏၱာမယဣဒၶိ၊ ၀ိဇၨာဓိုရ္- အထူးထူး အျပားျပားေသာ ေသနာ ဗ်ဴဟမၸိ၊ စစ္သည္ဗိုလ္ထု၊ အစု အ႐ုန္း၊ အလံုးအရင္း ကိုလည္း၊ ဒေႆ ႏၱိ - ဖန္ဆင္း၍ ျပႏိုင္ကုန္၏။ အယံ - ဤသည္လွ်င္၊ စိႏၱာမယာဣဒၶိ - ႀကံစည္တိုင္း ၿပီးေစႏိုင္ေသာ စိႏၱာမယ တန္ခိုးမည္၏ `

ဂႏၶာရီ၀ိဇၨာျဖစ္နည္းက ယခုအခါတြင္ ဤဂႏၶာရီ ၀ိဇၨာလမ္းကို ရလိုေသာသူသည္ ရတနာသံုးပါဂုဏ္ကို မိမိကိုယ္၌ အၿမဲထံုေစ၍ တန္ခိုးႀကီးေသာေတာေစာင့္နတ္၊ ေတာင္ေစာင့္နတ္၊ ႐ုကၡ႒၊ ဘူမ႒၊ ပဗၺတ႒ နတ္တို႔ကိုလည္းေကာင္း၊ သိုက္သမိုင္း၀င္ ေဆးပင္မ်ိဳး၊ ေက်ာက္ဓာတ္မ်ိဳးတို႔ကို အုပ္စိုးေသာ ၾသသဓိေဒ၀နတ္တို႔ကိုလည္းေကာင္း၊ ဤအလံုးစံုေသာ နတ္တို႔ကို ရင္၀ယ္သားကဲ့သို႔သနား ခ်စ္ခင္၊ ကၽြမ္းက်င္ေလးျမတ္ေအာင္ မိတ္သဟာျပဳမွသာ ထေျမာက္ႏို္င္ပါသည္။

ဂႏၶာရီ၀ိဇၨာဆိုတာ နတ္ေတြရဲ႕ ကမၼ၀ိပါက ဇိဒၶိတန္ခိုးကိုေတာင္ လႊမ္းမိုးႏိုင္လို႔ နတ္ေတြက မနာလိုျဖစ္ၿပီး အသက္အႏၱရာယ္၊ ေဆး၀ါးအႏၱရာယ္ ျဖစ္တတ္တယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။

(၄) ေလာကီယ၀ိဇၨာဆိုသည္မွာ သာသနာပအခါ၌ သရဘဂၤ၊ သုေနတၱ၊ အရက အစရွိေသာ ရေသ့ဆရာႀကီးေတြဟာ ကသိုဏ္းစ်ာန္ကိုရၿပီး ႏိုင္နင္းၿပီးေနာက္ တစ္ဖန္ အားထုတ္လို႔ရတဲ့ ဣဒၶိ၀ိဓ အဘိညာ၊ ဒိဗၺစကၡဳ အဘိညာ၊ ဒိဗၺေသာတ၊ ေစေတာပရိယ၊ ပုေဗၺနိ၀ါသ၊ ယထာကမၼဳပဂ၊ အနာဂတံသ အဘိညာဆိုတဲ့ အဘိညာ၀ိဇၨာတို႔ကို ဆိုလိုပါတယ္။

အဲဒီ၀ိဇၨာမ်ိဳးေတြကေတာ့ ဘုရား၊ ပေစၥကဗုဒၶါနဲ႔ အရိယာသာ၀ကေတြနဲ႔လည္း ဆက္ဆံရတတ္ပါတယ္။ဘုရား၊ ပေစၥကဗုဒၶါနဲ႔ အရိယာ သာ၀ကတို႔မွာသာ ရအပ္တဲ့ ၀ိဇၨာသံုးပါး၊ ၀ိဇၨာရွစ္ပါးတို႔မွာ အက်ံဳး၀င္ပါတယ္။

(၅) အရိယာ၀ိဇၨာကေတာ့ အနိစၥ၊ ဒုကၡ၊ အနတၱ၊ မဂၢ၊ ဖလ တို႔ကိုဆိုလိုပါတယ္။ စတုသစၥ ဥာဏ္ေလးပါးတို႔ကို ကၽြမ္းက်င္ထုိးေဖာက္ သိျမင္ႏိုင္တဲ့သူေတြကို ဆိုလိုပါတယ္။ အရိယာ၀ိဇၨာျဖစ္ႏိုင္တဲ့ ပဓာနိယဂၤ အဂၤ ါ ၅ ပါးရွိပါတယ္။

၁။ ဘုရား၌ ယံုၾကည္ျခင္း၊

၂။ ကိုယ္လက္အဂၤ ါ က်န္းမာႀကံ့ခိုင္ျခင္း။

၃။ ၀မ္းတြင္းႏွလံုး ေျဖာင့္စင္းျခင္း။

၄။ ၀ီရိယထက္သန္ျခင္း။

၅။ ႐ုပ္နာမ္တို႔ကို ျဖစ္ပြားမႈ၊ ခ်ဳပ္ကြယ္မႈတို႔၌ ဥာဏ္စူးရွျခင္း၊ ဒီအဂၤ ါငါးပါးနဲ႔ ျပည့္စံုတဲ့သူဟာ အရိယာ၀ိဇၨာကို ယခုဘ၀၊ မ်က္ေမွာက္ဘ၀ ေပါက္ေရာက္ထေျမာက္ႏိုင္တယ္လို႔ ပဥၥဂုၤတၱရ ပါဠိေတာ္မွာ ေဟာခဲ့ပါတယ္။

ပဓာနိယဂၤဆိုတာ အရိုးပဲက်န္က်န္၊ အသားပဲ က်န္က်န္၊ အေရအေၾကာ အကုန္လံုးေျခာက္ခန္း ကုန္လြန္ပါေစ၊ မေပါက္ေရာက္ မေအာင္ျမင္သမွ် ငါမေလွ်ာ့ဘူးဆိုတဲ့ အဂၤ ါေလးပါးႏွင့္ ျပည့္စံုေသာ ၀ီရိယကို ပဓာနလို႔ ေခၚပါတယ္။ ထိုပဓာနမႈကို ျပဳတဲ့သူလည္း မဓာနိယ မည္ပါတယ္။

ဒါယကာႀကီးနဲ႔ အရွင္တို႔ ေတြ႔ဆံုေဆြးေႏြးပြဲဟာ အတန္ၾကာသြားပါတယ္။

အရွင္ ။ ။ " က်ိဳက္ထီးရိုး ေတာင္တန္းတစ္ေလ်ာက္မွာ သူေယာင္မယ္အပင္ ရွိတယ္လို႔ ၾကားရပါတယ္။ ဟုတ္ပါသလား ဒါယကာႀကီး "

ဒါယကာ ။ ။ " မၾကားမိပါဘုရား၊ က်မ္းဂန္ေတြထဲမွာေတာ့ ဟိမ၀ႏၱာေတာမွာ ရွိတယ္လို႔ဆိုပါတယ္။ တစ္ႏွစ္မွာ တစ္ႀကိမ္သီးတယ္၊ အမ်ိဳးသမီးအသြင္ သဏၭာန္နဲ႔ တူတယ္လို႔ ၾကားဖူးတာပဲဘုရား "

အရွင္ ။ ။ " ဘယ္လို အသံုးခ်မလဲ ဒါယကာႀကီး "

ဒါယကာ ။ ။ " အင္း - ဆရာသမားေတြ ေျပာစကားအရေတာ့ ေရွးတုန္းက ေတာရပ္မွီပုဂၢိဳလ္ေတြဟာ အဲဒီအပင္ေအာက္မွာ တရားထိုင္ၾကတယ္လို႔ၾကားဖူးပါတယ္။ အသီးမွည့္ေၾကြလာရင္ တရားတစ္ဆင့္တက္တယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။ သူေယာင္သီးေတြ မွည့္ၿပီး ေၾကြက်လာရင္ လူေသလိုပုပ္ေစာ္နံတယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။ သူ႔ကို အသုဘကမၼ႒ာန္း ႐ႈမွတ္ပြားမ်ားရာမွာ သံုးတယ္လို႔ ၾကားသိရပါတယ္ဘုရား "

အရွင္ ။ ။ " ဟင္ - ဒါဆိုရင္ ဘုရားေဟာက်မ္းဂန္နဲ႔ ညီပါ့မလား၊ က်မ္းဂန္ထဲမွာ လူေေသေကာင္လို႔ဆိုတယ္ေလ "

ဒါယကာ ။ ။ " ေတာေတာင္ေတြထဲမွာ လူ အသုဘေကာင္ လြယ္လြယ္မရႏိုင္ဘူးေလ ဘုရာ့။ ရရာ ႐ုပ္ဓာတ္တစ္ခုခုနဲ႔ ႐ႈမွတ္ရတာေပါ့ ဘုရား "

အရွင္ ။ ။ " ဓမၼလမ္းစဥ္နဲ႔ေတာ့ ညီပါတယ္ေနာ္ "

ဒါယကာ ။ ။ " မညီေပမယ့္ မမွားပါဘူးဘုရား၊ အားလံုးဟာ ဓာတ္ေလးပါး အစုအေ၀းေတြခ်ည့္ မဟုတ္လား "

ဒါယကာႀကီး ရွင္းျပေတာ့လည္း အရွင္လည္း ေစာဒက မတက္၀ံ့ေတာ့ပါဘူး။ ရင္ထဲမွာ မရွင္းလင္းတာေလေတြလည္း ရွင္းလင္းသြားခဲ့ပါတယ္။ အရွင္က ဒါယကာႀကီးရဲ႕ နာမည္၊ ေနရပ္နဲ႔ အသက္ကိုေမးပါတယ္။ ဒါယကာႀကီးက မေျဖပါ။ သူ႕နာမည္ကို အဘိုးျဖဴလို႔ပဲ မွတ္ထားပါလို႔ ေျပာပါတယ္။

အရွင္ ။ ။ " ဒါယကာႀကီးမွာ ဂါထာေကာင္းေတြ၊ ဘာေတြေဆာင္ထားတာရွိသလား "

ဒါယကာ ။ ။ " အရွင္ဘုရားရယ္ - လူကစြမ္းတာလား၊ ဂါထာက စြမ္းတာလား၊ စဥ္းစားေပါ့၊ လူမေကာင္းရင္ လူက သီလမလံုၿခံဳရင္ ဘာဂါထာမွ မစြမ္းပါဘူး၊ ယံုၾကည္သက္၀င္မႈရဲ႕ အက်ိဳးတရားဆိုတာကေတာ့ ခံစားခ်င္ ခံစားရမွာေပါ့ "

အရွင္ ။ ။ " ဒါယကာႀကီး သက္သတ္လြတ္ စားတယ္ေနာ္ "

ဒါယကာ ။ ။ " ဟုတ္ပါတယ္ဘုရား "

အရွင္ ။ ။ " ရည္ရြယ္ခ်က္ရွိပါသလား "

ဒါယကာ ။ ။ " မရွိပါဘူး၊ စ်ာန္တရား၊ မဂ္တရား၊ ဖိုလ္တရားရဖို႔ စားတာလည္းမဟုတ္ဘူး၊ ေမတၱာတရားနဲ႔ယွဥ္တဲ့ သနားညႇာတာမႈပဲ၊ အစတုန္းက ရည္ရြယ္ခ်က္မရွိေပမယ့္ ရလာတဲ့ အက်ိဳးတရားကမ်ားတယ္ အရွင္ဘုရား၊ အကိုက္အခဲ အေညာင္းအညာ အေႏွာင့္အယွက္မရွိ စိတ္ခ်မ္းသာရပါတယ္ "

အဲဒီေနာက္ ဒါယကာႀကီးဟာ အရွင္ကို ဆုေတြေပးၿပီး အေနာက္ဘက္လမ္းအတိုင္း ဆင္းသြားပါတယ္။ တရားအလုပ္ကို အားထုတ္ရင္း ႏွင္းထုထဲမွာ အရွင္တစ္ပါးတည္း က်န္ရစ္ခဲ့ပါတယ္။

#Cd_ျမင့္ျမတ္ေသာကမၻာ
 Shared by - ဂႏၶာရီခရီးသည္​

No comments:

Post a Comment